Vau! En oo ikinä koskaan lukenu fanficcei suomeks ku se jotenki vaan kuulostaa niin oudolta, sit tuli tää vastaan ja olin ihan shocked. Suomalainen hannibal ficci??!??? Aivan upeaa kirjoitusta!!!!!!
hannibal brainrot on edennyt sille tasolle että oikeesti julkaisen jotain suomenkielistä :,) itsekin englantiin tottuneena idea tuntui vähän vieraalta, mutta siitähän se kuitenkin lähti etenemään :D kiitos paljon kommentista !!!
Comment on Sinun puolestasi vuodatettu
brainsoup123 Thu 05 Oct 2023 06:04PM UTC
Comment Actions
xylarias Thu 05 Oct 2023 08:22PM UTC
Comment Actions