Comment on Sinun puolestasi vuodatettu

  1. Vau! En oo ikinä koskaan lukenu fanficcei suomeks ku se jotenki vaan kuulostaa niin oudolta, sit tuli tää vastaan ja olin ihan shocked. Suomalainen hannibal ficci??!???
    Aivan upeaa kirjoitusta!!!!!!

    Comment Actions
    1. hannibal brainrot on edennyt sille tasolle että oikeesti julkaisen jotain suomenkielistä :,) itsekin englantiin tottuneena idea tuntui vähän vieraalta, mutta siitähän se kuitenkin lähti etenemään :D kiitos paljon kommentista !!!

      Comment Actions